» toateCARTI

Rocambole 3-Clubul valetilor de cupa vol 1
Cavalerul reginei 2
In tara leului de argint 3-Sub aripa mortii
MATANIILE

» toateDICTIONARE ELECTRONICE

» toateE-BOOK READER

» toateBLACK FRIDAY 50%

Regina Tiganilor - Tiganii Londrei 2/2
Asaltul - Stephen Crane
DRAGOSTE INTRE DOUA LUMI-Samantha Carter
Gemenele 1-2
Tineretea regelui Henric 2/10-Amanta regelui
Salamandra
Fidel sau infidel?
Al Capone 3- Razbunarea
Colierul reginei 3/3
Rocambole 2-Mostenirea Misterioasa vol 2
Rocambole 3-Clubul valetilor de cupa vol 1
Clother de Ponthus:3/4-Regina vagabonzilor
Fiica regentului vol 2/2
Capitanul Lafortune vol 2/2
Sub steagul lui Rommel 1-Botezul focului
Tineretea regelui Henric 1/10-Frumoasa argintareasa
Tineretea regelui Henric 10/10- A doua tinerete
Aventuri in Marile Sudului - W. E. Johns
Rocambole 7-Intrigile lui Rocambole 1- O fiica a Spaniei 1/2
Signora San-Felice 1/2
Doamna de Monsoreau vol 1
Horoscopul - Alexandre Dumas
Al Capone 8
Regele Tiganilor - Tiganii Londrei 1/2
Cavalerul Hardy de Passavant 1/4 - Saint-Pol
Nero si Acteea- Alexandre Dumas
Cavalerul de Mauleon 1-3
Fratii corsicani- Alexandre Dumas
Regina Margot vol 3/3
Cavalerul Hardy de Passavant 3/4- Regina Isabeau
Cavalerul d Harmental vol 1
Rocambole 9-Intrigile lui Rocambole 3
Al Capone 5-Inamicul (Izbavirea)
Triumful Dragostei
Pajul ducelui de Savoia 2-3
Al Capone 6 - Centrala
Talismanul tau
Cele doua Diane vol1
Mana de mort 1/2
Isabela de Bavaria 1/2
Rocambole 8-Intrigile lui Rocambole 2
Pajul ducelui de Savoia 3-3
Marchizul
Mana de mort 2/2
Pompei-Apocalipsa
Rocambole 11-Cavalerii noptii 1
Tineretea regelui Henric 3/10-Nancy
Rocambole 12-Cavalerii noptii 2- Ultima aparitie a lui Rocambole
Isabela de Bavaria 2/2
Contesa de Charny vol 1
Regina Margot vol 1/3
Contesa fantoma
Cavalerul de Mauleon 2-3
Cartouche , regele hotilor vol 1
Printesa Rayon dOr
Signora San-Felice 2/2
Dr JEKYLL SI MR. HYDE-Robert Louis Stevenson
Tineretea regelui Henric 7/10-Regina baricadelor
Capitanul Lafortune 1/2
Dragostea Ulanului 4 - Nelegiuitul
Cavalerii de Malta
Cartouche, regele hotilor vol 2
Rocambole 18-Reinvierea lui Rocambole 4-Subterana
Iisus, Alexandre Dumas
Al Capone 7
Doamna de Monsoreau vol 2
Tineretea regelui Henric 5/10- Dragostea valetului de pica
Gemenele 2-2
Contesa de Charny vol 4
Otrava si pumnalul- Alexandre Dumas
Cavalerul Hardy de Passavant 4/4- Cavalerul Passavant
Doamna de Monsoreau vol 3
Pajul ducelui de Savoia 1-3
Cosmetica naturala
Cavalerul de Mauleon 3-3
Cocosatul vol 1-Tineretea
Fiica regentului vol 1/2
Regina Margot vol 2/3
Atrage Bogatia,Dragostea,Bucuria-365 zile
Flamuri negre
CODUL BUNELOR MANIERE IN DRAGOSTE
Contesa de Charny vol 3
Rocambole 6-Dramele Parisului- Clubul Valetilor de Cupa 4
Rocambole 15-Reanvirea lui Rocambole 1
Al Capone 4- Gangsterii
Contesa de Charny vol 2
Rocambole 10 - Intrigile lui Rocambole 4
Elixirul dragostei

  • EUR= 4.9491 LEI
  • USD= 4.5463 LEI

Editarea cartilor


Etapele editarii unei carti

Multa lume confunda o editura cu o tipografie sau o agentie de traduceri.
Pentru a clarifica oarecum lucrurile putem spune ca editura realizeaza toate etapele cuprinse intre manuscrisul brut si cartea finita, gata a fi oferita cititorului pe rafturile unei librarii. Tot editura se ingrijeste in mare parte si de promovarea cartii / autorului pe piata.

Care ar fi etapele in cazul editarii unei carti propuse de un autor roman.

Prima etapa:
Prezentarea manuscrisului la editura.

Autorul / autorii / agent editorial contacteaza editura si propune o carte spre editare. Editura va stabili un termen in care trebuie sa dea un raspuns solicitantului. In general termenul este de minimum 30 de zile

A 2-a etapa
Analiza manuscrisului si introducerea lui in planul editurii

La editura, de regula un redactor cu experienta, citeste manuscrisul si evalueaza oportunitatea publicarii lui. El va lua in calcul calitatile textului, daca e cazul, faima autorului, in ce masura genul si subiectul corespund profilului editurii, publicul caruia i se adreseaza cartea, interesul acestuia fata de subiect / autor, sansele de promovare a cartii, vandabilitatea ei.
Daca este acceptat se trece la etapa urmatoare:

A 3-a etapa
Antecalculul

Daca e acceptat, se face o prima estimare tehnico financiara: format finit, nr de pagini, calitate hartie, tiraj estimat, colectia in care poate fi inclus, data aproximativa de aparitie. Apoi volumul este introdus in planul editorial.

Etapa a 4-a
Contractul cu autorul

Ofertantul este invitat la negocierea si semnarea contractului
Daca ofertantul este un intermediar( agent editorial) se intocmeste un contract si cu acesta, care-l reprezinta pe autor.Prin contract se stabilesc in conformitate cu dorintele si putintele partilor si a legilor in vigoare ( in primul rind legea dreptului de autor) drepturile si obligatiile partilor. Elementele principale sunt durata contractului, tirajul publicat si suma care revine autorului si/sau reprezentantului acestuia din vanzarea cartii publicate ( care poate fi un procent din incasarile lucrarii)Aceleasi informatii trebuie sa figureze in contractul editurii cu autorul (sau cu mostenitorii lui, daca autorul nu e in viata). De multe ori publicarea se face pe cheltuiala autorului. In acest caz este stabilit pretul pe care il cere editura pentru publicarea volumului si conditiile de plata.

Etapa a 5-a
Traducerea

Daca volumul este intr-o limba straina acesta va fi dat la traducere unui colaborator, bun cunoscator al limbii respective dar si al limbii romane. Acesta va efectua traducerea in conditiile stabilite de editura si va preda materialul cules pe calculator

Etapa a 6-a
Redactarea

Manuscrisul este printat si preluat apoi de un redactor familiarizat cu domeniul literar de care apartine volumul, care-l citeste cu atentie. Redactorul verifica ortografia, punctuatia, corectitudinea sintaxei si aduce textul la forma ceruta de normele de editare stabilite in editura.
Redactorul verifica fluenta frazelor si claritatea ideilor, cauta posibilele inadvertente si, in general, propune autorului modificari care pot merge de la simple reformulari pana la restructurari de capitole.
Toate aceste modificari sunt discutate cu autorul si acesta, in general, le accepta. Modificarile sunt introduse in computer si se obtine astfel textul brut final.

Etapa a 7-a
Machetarea

Redactorul impreuna cu un specialist in aranjarea in pagina numit machetator, stabileste cum va arata cartea buna de pus pe raftul librariilor: ce dimensiuni va avea, aspectul literelor textului, aspectul titlurlor capitolelor, distributia pe fiecare pagina a textului, etc.

Etapa a 8-a
Tehnoredactarea

Texul brut impreuna cu aceste informatii sunt preluate de tehnoredactor care materializeaza parametrii stabiliti la machetare si obtine pe calculator aspectul dorit al lucrarii.

Etapa a 9-a
Corectura

Textul astfel obtinut este printat si predat unui corector. Acesta are sarcina sa identificice greselile in general de ortografie scapate in etapele anterioare. Dupa ce marcheaza pe manuscris erorile, acesta este predat tehnoredactorului care le introduce in textul din calculator.

Etapa a 10-a
Bunul de tipar

Textul este printat din nou si verificat acum atat de redactor cat si de autor. Sunt identificate ultimile erori sau modificari iar printul astfel corectat este retransmis tehnoredactorului pentru a le introduce in computer. Apoi textul astfel finalizat este imprimat pe calc si asteapta predarea la tipografie.

Etapa a 11-a
Coperta

Pentru realizarea copertii se apeleaza la un grafician specializat in astfel de operatiuni efectuate pe computer. Coperata va fi finalizata dupa avizarea ei de catre redactor

Etapa a 12-a
Tiparirea

Mansucrisul printant pe cal, impreuna cu coperta inregistrata pe un CD sunt predate la acea tipografie care poate realiza conditiile de calitate stabilite de editura. Dupa tiparire, tirajul este receptionat de reprezentantul editurii si adus in depozitul acesteia.

Etapa a 13-a
Difuzarea

In baza contractelor preexistente, departamentul insarcinat cu vanzarea cartilor, distribuie volumele catre retelele de distributie si difuzare.

Etapa a 14-a
Promovarea

Aceasta etapa poate fi extrem de complexa si costisitoare. Programul de promovare seintocmeste in functie de bugetul disponibil si targhetul de cititori urmarit si implica atat activitati anterioare cat si ulterioare aparitiei volumului pe piata.